Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Πώς να μην σου κόψουν το ρεύμα ακόμη και αν δεν πληρώνεις.

8942-dei
Στη συγκρότηση ειδικών επιτροπών στα κατά τόπους καταστήματα της προχώρησε ΔΕΗ, με στόχο την εξεύρεση λύσης και άμεσης διευθέτησης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες περιπτώσεις καταναλωτών, οι οποίοι δεν ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, αλλά λόγω κάποιου έκτακτου γεγονότος δεν έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν το λογαριασμό τους.
Για παράδειγμα, πελάτες της επιχείρησης που έμειναν άνεργοι και ακόμη δεν τους έχει «αναγνωρίσει» το σύστημα είτε γιατί δεν το δήλωσαν οι ίδιοι, είτε γιατί βρίσκονται σε διαδικασία υποβολής αίτησης, συμπολίτες μας που αντιμετώπισαν έκτακτο πρόβλημα υγείας ή άλλα έκτακτα περιστατικά που δεν τους επιτρέπουν να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις τους, μπορούν, πηγαίνοντας στο κατάστημα της περιοχής τους, να εκθέσουν το πρόβλημα τους στην επιτροπή και να προσπαθήσουν να βρουν λύση που θα τους εξυπηρετεί.
Την ίδια ώρα η Επιχείρηση ανακοίνωσε ότι δεν προχωρά σε καμία Διακοπή Ηλεκτροδότησης σε Ευάλωτους Καταναλωτές και Ευπαθείς Κοινωνικές ομάδες, λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρά μόνον σε όσους διαπιστωθεί ότι έχουν προχωρήσει σε «ρευματοκλοπή». Επίσης η ΔΕΗ δεν διακόπτει το ρεύμα σε κανέναν πελάτη της που έχει ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς, σε περιόδους που επικρατούν ακραίες κλιματικές συνθήκες (βαρυχειμωνιά, καύσωνες, κλπ) ή κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων ή του Πάσχα.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΕΗ
Η ΔΕΗ, κατανοώντας πλήρως τις συνεχιζόμενες οικονομικές δυσκολίες των συμπολιτών μας, υλοποιεί μια σειρά από μέτρα τα οποία στόχο έχουν την αδιάλειπτη ηλεκτροδότηση καταναλωτών που ανήκουν σε ευάλωτες και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Συγκεκριμένα, έχει υλοποιήσει πάνω από 1 εκατ. διακανονισμούς και έχει εντάξει πάνω από 460.000 καταναλωτές στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο. Με άλλα λόγια σχεδόν 2 εκατομμύρια ελλήνων πολιτών έχουν ηλεκτρικό ρεύμα με έκπτωση έως και 42% σε σχέση με τα υπόλοιπα νοικοκυριά υψηλότερου εισοδήματος.
Οι πολιτικές που ασκεί και οι δυνατότητες που προσφέρει η ΔΕΗ για τους ευάλωτους καταναλωτές είναι:
  1. Καμία Διακοπή Ηλεκτροδότησης σε Ευάλωτους Καταναλωτές και Ευπαθείς Κοινωνικές ομάδες λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών:
  • Σε περιόδους που επικρατούν ακραίες κλιματικές συνθήκες (βαρυχειμωνιά, καύσων, κλπ) ή κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων ή του Πάσχα, ουδεμία εντολή διακοπής ρεύματος πραγματοποιείται για το σύνολο των πελατών της ΔΕΗ που έχουν ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς.
  • Δεν υλοποιούνται διακοπές ρεύματος σε πελάτες που έχουν οποιαδήποτε είδους εξάρτηση από μηχανικά μέσα.
  • Δεν εκδίδονται εντολές διακοπών ρεύματος λόγω χρέους σε πελάτες με Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) και εν γένει στους Ευάλωτους Πελάτες, όπως αυτοί καθορίζονται από την Πολιτεία, όχι μόνο κατά τους επτά (7) μήνες που προβλέπει ο νέος Κώδικας Προμήθειας (Νοέμβριος-Μάρτιος και Ιούλιος- Αύγουστος) αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους,εξαιρουμένων βέβαια των περιπτώσεων παραβατικών συμπεριφορών (ρευματοκλοπές).
Οι καταναλωτές προκειμένου να ευνοηθούν από τις παραπάνω ρυθμίσεις είναι απαραίτητο να υποβάλουν αίτηση για ένταξη στο μητρώο ευάλωτων καταναλωτών στο τηλέφωνο 210 9298000.
  1. Έκπτωση έως και 42% για τους Ευάλωτους Καταναλωτές:
  • Η ΔΕΗ ΑΕ εφαρμόζει την απόφαση της Πολιτείας για παροχή έκπτωσης  έως και 42% στους ευάλωτους καταναλωτές μέσω του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου στο οποίο έχουν ήδη ενταχθεί περισσότεροι από 460.000 συμπολίτες μας.
Για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο οι καταναλωτές πρέπει να υποβάλουν αίτηση καλώντας τον αριθμό 210 9298000 ή στην ιστοσελίδα www.dei.gr
  1. Ευνοϊκοί διακανονισμοί:
  • Με στόχο την περαιτέρω ελάφρυνση των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων , η ΔΕΗ προσφέρει στους καταναλωτές της, ιδιαίτερα ευνοϊκά προγράμματα  διακανονισμών ληξιπρόθεσμών οφειλών.
Ενδεικτικά, για τους ευάλωτους καταναλωτές κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα ρύθμισης σε πολύμηνες, άτοκες δόσεις.
Οι καταναλωτές μπορούν να καλούν το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ τηλ. 11770  (επιλογή 3), για το διακανονισμό της ληξιπρόθεσμης  οφειλής τους.
  1. Ιδιαίτερες Περιπτώσεις:
  • Για την αντιμετώπιση ιδιαίτερων περιπτώσεων, έχουν συγκροτηθεί ειδικές επιτροπές στα κατά τόπους Καταστήματα της ΔΕΗ με σκοπό εξεύρεση λύσης και άμεσης διευθέτησης του προβλήματος.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό οι καταναλωτές να υποβάλουν αίτηση στο 210 9298000 τόσο για την ένταξη τους στο Μητρώο Ευάλωτων Καταναλωτών όσο και τη χορήγηση  Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου, και στο 11770 (επιλογή 3) για άμεση τηλεφωνική ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Απευθύνουμε έκκληση στους καταναλωτές να μας ενημερώνουν σε περίπτωση που θεωρούν ότι εμπίπτουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και χρήζουν ειδικής μέριμνας.
Ομοίως, παρακαλούνται κοινωνικοί φορείς, σε γνώση των οποίων έχουν περιέλθει περιπτώσεις συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα διαβίωσης, να ενημερώνουν άμεσα τις κατά τόπους υπηρεσίες της ΔΕΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου